Tvätt hela morgonen!

Ligger i sängen för tillfället för att skriva lite här. Ska snart springa in till tvätten och slänga in det sista. Jag har tvättat hela morgonen. Så nu har vi rean kläder igen. Jag hade typ inga kläder och inte Daniel heller. Jag har bestämt nu när jag är ledig så ska jag tvätta en gång i veckan. Så har jag något att göra och så har man kläder också. Det är inte heller någon som bokar runt den här tiden på dagarna. Så då passar jag på att tvätta våra kläder. Det här blir jätte bra!
I dag ska jag och Daniel till kollo och äta middag med hans familj. Han kommer och hämtar mig runt 4 halv 5. Jag undrar vad det blir. Hoppas att det blir något gott! Men det tror jag. Jag vet inte om dom ska måla eller något sånt. Men det märker vi. Men nu måste jag springa in till tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0