Söndag

Sitter hemma hos Daniel och gör inte så mycket. Vi skulle egentligen gå och kolla på eken men det är ingen som vi kunde gå med så vi sket i det. Vi ville gå med några till och ha lite kul med och snacka lite skit och sånt. Annars har vi bara ätit frukost och kollat lite på tv och nu spelar Daniel och jag kollar runt lite här på datan. Daniel har laddat ner ett spel till mig så kan jag också kan spela. haha.
I går så var jag hemma hos pappa och firade han. Det var trevligt! Det var god middag och trevligt folk. Det blev mycket skratt och en bra födelsedag för pappa. Jag hade iaf jätte kul och tror dom andra också hade det. Det kom en kompis till pappa som jag inte har träffat sen jag var ungefär 6 år. Så det var kul att träffa han igen. Det var ju ett tag sen, men det var kul! Jag åkte hem till Daniel runt 10 tiden och så kollade vi på film och sen gick vi och la oss. Jag var lite trött så jag somnade efter filmen. Jag sov hela natten utan att vakna, jag har inte sovit en hel natt på länge. Vaknar alltid utav någon anledning. Jag vet inte varför.
1 år gammal bild på mig och Lina

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha glömde du bort att jag har piercing i tungan? Lilla gullan då ;) SKA JAG BADA I MORGON JÄÄÄ!

2010-06-24 @ 01:22:25
URL: http://flachsbinderl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0