Shit!

Jag vet att jag skriver det här lite sent och att typ alla vet om det här. Men kollade på filmen nyss och är helt chockad över bilderna! Det är helt otroligt att man tillåter sitt barn som var 1 och ett halvt år att testa sin första cigarett. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det. Det finns så mycket att säga men det kommer inte ut några ord. Jag är chockad och irriterad att man kan göra något sånt mot sitt barn som är nu 2 år och röker 40 cigaretter om dagen och om han inte gör det så känner han sig yr och sånt. Jag fattar inte vad dom håller på med. Kolla själv och få en chock!

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article7207258.ab

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det är ju bara coolt ju, ;)

2010-06-05 @ 17:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0