Midsommar i morgon

Det var ett tag sen jag vet. Men jag har inte haft någon ork att skriva här och jag har inte vetat vad jag ska skriva heller. haha dålig jag är.
Men iaf. I morgon är det ju midsommar och då jävlar ska det bli kul! haha nej men det ska det bli det har jag bestämt!
I dag har jag solat och jag blev brun faktiskt! Jag solade bara i kanske 3 timmar och fick färg faktiskt! Jag har börjat ta sol piller. Det hjälper att bygga upp pigmentet så blir man kanske lite brunare. Jag har aldrig prövat det. Någon som vet om det fungerar? Jag ska ta dom i 30 dagar. När mamma kom hem åkte vi och handlade och sen hämtade pappa mig och så åkte vi till Farsta och handlade lite. Pappa lånade mitt bankomat kort. Sen körde han hem mig och så åt jag middag och sen åkte jag till Daniel och har spelat lite och kollar på lite då och då när han och Matte spelar. Lite tråkigt men jag ska inte störa dom och säga att dom ska sluta eller något. Jag visste att han var här så jag får skylla mig själv ;) Men jag har min data här och så kan jag spela lite också om jag vill. Men jag har så ont i huvudet just nu. Så vill helst lägga mig i sängen och sova. Men får nog vänta lite med det. Undra om Matte ska sova här eller inte. Ska kolla upp det sen eller så märker jag det sen haha. men iaf. Kanske ska göra något viktigare än att sitta här men vad ska jag göra? hmm.. jag får hitta på något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0