Måndag kväll

Sitter i soffan med familjen. I dag har jag varit i skolan och övat inför cabareten som är i morgon. Sen på kvällen är det bal. På onsdag så är det skolavslutning och det ska bli så jäkla skönt. Sen är det sommarlov och det är semester med min älskling och min bäste vän! Det kommer att bli så kul. Ser verkligen framemot hela sommaren. Det tråkiga är att Daniel jobbar ju i sommar förutom 4 veckor som han är ledig. Men jag kommer säkert att sova hos han mycket.
Snart är det ju midsommar och vad ska ni göra då? Jag ska iaf först äta med någon vet inte hur det blir med maten sen ska jag träffa Daniel om jag inte äter med han. Sen ska vi gå och träffa Melan och Jacob och hela gänget. Så ska vi gå upp till dansbanan och har det kul och lyssna på musik och dansa lite kanske ;) ahhahaha. Det beror ju på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0