Ligger i sängen..

..och kollar runt lite och pratar med folk på msn. Ska snart gå och lägga mig mår inte så bra just nu. tänker inte heller skriva det här. Det är privat. Efter jag hade gjort kladdkaka så lagade jag mat och sen åkte jag till Daniel och kollade när han spelade med matte. Jag skulle i egentligen inte ha åkt dit. Men efter som allt som hände så åkte jag dit och ville muntras upp och få lite kärlek. Kände att jag behövde det. Men sen kom mamma och hämtade mig och sen gick jag raka vägen ner till mitt rum och fixade mig för sängen.
I dag är det 1 vecka kvar tills jag får sommarlov. Det är helt otroligt hur fort tiden går när man har kul. Jag har lärt mig en massa grejer om vänner, killar, familjen och min själv. Om man kollar igenom hela högstadiet eller hela skolans gång överhuvudtaget. Så har det gått fort som satan. Jag har inte tänkt på hur kul jag har haft under dom här åren. Otroligt. Jag kommer att sakna alla människor som jag har gått med, även fast jag inte direkt har umgåtts med dom. Men det spelar ingen roll.
Torsdag: Träning inför cabaren
Fredag: Ska jag på student, så är ledig då
Lördag: Vara hemma tror jag sen träffa Daniel
Söndag: Kanske fixa naglar beror på...
Måndag: Träning inför cabaren
Tisdag: Cabare och bal på kvällen
Onsdag: Avslutning

Simon min bror som tar studenten på Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0