HJÄLP! JAG ÄR EN RÖD KRÄFTA!

Här har jag inte skrivit på länge.. Jag har inte suttit vid datan på länge faktiskt. Jag har haft annat att göra. Gosa lite med Daniel och solat och badat. Det har ju varit underbart väder faktiskt så då kan man ju inte sitta här hela tiden.
Tro det eller ej men jag har badat. Jag brukar inte bada så här tidigt tror jag. Men det brukar ta ett jävla tag för mig att komma i men det är inte så farligt som det har varit. Så det är lite roligare jag är i bland dom första och inte den sista som står på strand kanten och tvekar på att bara röra vattnet med tårna. haha. Så har det ungefär varit, jag kanske överdrev lite men på ett ungefär faktiskt.
I går så var jag och bada på Schweiz badet som jag aldrig kommer ihåg vart det ligger men det är grymt lång grunt. Så men måste gå en bit. Men man kommer i iaf. Men det är inte ett problem längre. När vi låg där på stranden så blåste det lite och när det blåser så känner man ju inte om det är varmt och men behöver smörja in sig. Jag tänkte ju inte på det och när jag kom hem såg jag ut som en riktigt röd kräfta! Det gjorde så ont och det var inte alls kul. Sen på kvällen åkte vi hem till min pappa och åt middag och sen åkte vi och badade igen i Vidja. Sen på kvällen blev jag jätte trött så jag total deka!
I dag har jag inte mått så jäkla bra. Kände att jag inte hade druckit så bra i går. Så har haft lite ont i huvudet och känt mig hängig. Men jag drack vatten och fick lite frisk luft så då blev det bättre. Jag har badat i dag också i Vidja och grillat. Vi var där en stund men sen blev det kallt så vi åkte hem. Så nu sitter Daniel och Matte och spelar och jag skriver lite här. Vi ska snart kolla på en film tror jag och sen kanske dom ska spela eller så ska vi sova jag vet inte hur mycket klockan kommer att bli. Men det märker vi då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0