Hemma

Kom precis hem från skolan, Skulle egentligen hämta Julia men eftersom att hon hade kör repetition så fick hon gå hem direkt efter det. Jag har ätit lite mellanmål så är propp mätt nu. I dag vet jag inte vad jag ska göra. Kanske åka hem till Daniel. Vi får se om det är något viktigt jag har där. Jo jag måste dit, måste ta mina p-piller. Då vet jag vad jag måste göra. Åka dit och ta tablett och sen kolla på när han spelar. Inte det roligaste att kolla på. Men jag orkar inte åka hem på en gång. Då kan lika gärna mamma hämta mig sen. Men nu ska jag göra något annat. Orkar inte sitta här. Har inga bilder på datan. La in alla bilder på skivor. Så måste ta lite mer bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0