Glad midsommar alla!

Ligger hemma hos älsklingen och gör inte så mycket. Vi ska snart börja att röra oss till kollo och äta lunch. Jag är jätte hungrig! Hoppas att det blir något gott. Det blir det nog. Efter det ska vi... vet inte vad vi ska göra efter det om vi ska vara kvar där eller om vi ska hem. Men jag tror att vi blir kvar där till middag och sen ska vi träffa alla och fira midsommar. Det blir nog jätte kul!
Jag vet inte vad jag ska ha på mig men jag hittar nog något att ha på mig. Ska iaf ha shorts för det är varmt ute och sen kanske en stor tröja från gina. Eller ha ett linne under jag vet inte vad jag ska ha på mig. Får leta lite här.
GLAD MIDSOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0