Bild inlägg

Mitt paket har kommit med en kjol och en bikini från H&M. Kjolen var inte som jag trodde att den skulle vara. Den såg annorlunda ut i tidningen. Men den var söt, jag tyckte om den iaf. Bikinin är prefekt till min fina bränna! haha Men den kommer att vara mycket finare ut sen när jag har fått mer den bruna färgen på kroppen!

Jag och Irre var och åt brunch i måndags och då var vi inne på gina och kollade lite kläder så jag hittade en klänning så då fick jag den. Tyckte att den var fin och att gullig.
Jag och Daniel var hemma hos min mamma och åt middag. Så då prövade vi att slå upp tältet och kolla hur det såg ut. Det kan vara bra att kolla hur det ser ut innan man åker och sen hur man sätter upp det. Vi kommer ju att vara framme runt 8 på morgonen. Så då kan det vara skönt att veta hur det ska sättas upp. Det är skit stort. Det är ca 2 meter i "tak" höjd och så är det ca 2 meter där man sover på längden. Så det är skönt. Daniel är ju ca 2 meter lång så det är ju perfekt!

Kommentarer
Postat av: rebecca

Haha, jag såg samma kjol på internetet jag tänkte beställa hem den, men sen såpg jag att dne var randig, då blev jag osäker på om jag skulle andvända den :O:O :D

2010-07-04 @ 13:09:29
URL: http://beccieocassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0