Vaknade för en stund sen

Ligger i sängen och lyssnar på Björn Rosenström nu. Det var ett tag sen jag lyssnade på henne så jag tyckte att det var dags. Lyssnade ganska så mycket med min bror när vi bodde i Rönninge. Jag ska snart äta lite frukost sen ska jag väl göra något annat. Senare i kväll ska jag tvätta med Daniel. Det är 3 dagar kvar tills vi åker. Längtar jätte mycket tills att åka bort. Det ska bli skönt! Så vi måste tvätta alla kläder. Ska sortera dom sen också.
Men vet ni vad?! Lina kommer hem i dag! Jag är så glad! Saknar verkligen henne!  Det var länge sen vi träffade varandra så det är dags nu. Men vi ska ju bo tillsammans i en vecka snart. haha!

Jag och Lina för 2 år sen kanske


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0