Hemma hos Melan

Sitter hemma hos Melan och spelar WII med alla +1 som inte ska följa med till Gotland. Gissa om jag glömde något? Jo det gjorde jag såklart! Så vi får åka lite tidigare och hämta lite grejer. Det vi glömde var det viktiga typ glas, talrikar, bestik, kyl väska och tjock tröja. Så vi ska åka och hämta det innan färden till Gotland. Lina sitter bredvid mig, det var ett tag sen hon gjorde det. Men nu gör min bästa vän det! :D YEY!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahhahahahahh!!!!!!!!!!!!!! (kanske lite över trött, vem vet? hahha) Ska vara lite social nu. Skriver när jag har kommit hem från gotland det är mitt sista inlägg på en vecka. Puss och Kram på alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0