Eclipse

Det är filmen vi såg igår. Den var bättre än vad jag hade förväntat mig. Jag trodde att den skulle vara bra självklart men den var mycket bättre! Den är verkligen värd att se! Rekomenderar den stort!

I dag har jag, Daniel och Matte varit och badat i vidja. Det var lite kallt i vattnet men det var okej. det gick iaf att bada. Nu sitter jag hemma hos mamma och väntar på att jag ska få mat och sen ska jag be Daniel hämta mig för att jag tänkte ta med en resväska som vi ska packa i till Gotland. Jag tror att vi ska packa tillsammans men vet inte riktigt ännu. Vi eller jag har iaf skrivit en pack lista över saker som vi ska ta med oss. Som typ glas bestik och andra grejer.

Men nu ska jag äta. Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0