soffpotatis, det är precis vad jag är nu

Dagen började med ungdomsmottagningen halv 9 i morse, men Lina. Det gick bra där. Efter det så åkte jag och Lina till skolan. Då det var vanliga lektioner. Jag hade tydligen sovmorgon i morse också. Så tur att jag inte gick dit på morgonen och fick vänta i en timme tills jag skulle börja.. haha. det skulle inte vara lika kul elr? Nej jag tror inte det. Dagen har varit skön faktiskt. Jag har bara ont i mitt huvud. Har faktiskt haft det ett tag, alltså några dagar i rad. Jag undrar vad det är. Dålig sömn? Dålig syn? Mycket tv? Mycket data? Jag vet inte vad det kan vara. Ska be mamma boka tid för att kolla syn, tror att det kan vara synen. Känner att jag inte ha den bästa synen ibland. Men vi får se.

Sitter just nu i soffan som en soffpotatis och lyssnar på musik och känner att jag skulle vilja sova en stund. Men det   får vi se hur det blir. Är det inte jätte trött. Men har som sagt ont i huvudet då är det extra skönt att sova. För när man vaknar har man inte ont i huvudet.

I kväll vet jag inte vad jag ska göra. Tror det bara blir en hemma kväll, lite skönt. Känner att jag vill ha det. Får se om Daniel kommer i kväll eller om jag får sova ensam i natt. Tråkigt.. Fast jag skulle vilja sova hos Daniel i natt, saknar hans säng och lägenhet. Det är mysigt där och det känns som att jag och han bor tillsammans. Så det är skönt där. Gillar både han och lägenheten. Men jag gillar han mycket mer. Han är mannen i mitt liv liksom! Det är han och jag, så är det bara och ingen kan ändra på det! Me love him very mutch!

Bäste vän Lina, jag och Min syster Sanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0