Ny blogg

Så nu har jag gjort en ny blogg. Ronja har ju tjatat så mycket om att jag ska skriva i min gamla blogg men jag tog bort den. Men nu har min syster hjälpt mig med en design. Jag blev nöjd med den och tycker att den är fin!

I natt ska jag sova hos pojkvännen. Han kommer och hämtar mig runt halv 11 sen blir det hem till han på en gång. Jag kommer vara trött i morgon och jag ska orka upp i morgon, men som tur är det att han kör mig till skolan! haha.

I dag har jag varit i skolan. Det var okej där. Slutade lite tidigare, då satte jag och Ronja oss i solen och snackade lite. Sen gick jag hem och hon gick till skolan för att gå på möte. När jag kom hem så satt jag vid datan och sen somnade jag i soffan för att jag sov inte riktigt bra i natt för att jag kom åt mitt sår hela tiden. Det gör riktigt ont.

hahah lite gullig bild sådär


Kommentarer
Postat av: rebecca

Tack =)

2010-04-27 @ 16:10:56
URL: http://beccieocassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0