Bal klänning, smink och frisyr

Ligger fortfarande i soffan. Har precis snackat med Daniel om i natt. Och gissa vad!?!!!!! HAN SKA SOVA HOS MIG! Underbart! Älskar att sova med han, det är mycket mysigare och skönare att sova. Jag sover bättre när jag sover med han än själv. Jag känner mig mycket tryggare i mitt rum också. haha.. Me love it!
Jag har också skällt lite på Rebecca och Julia. Dom ska bråka hela tiden och skrika på varandra. Det är så jobbigt! Rebecca är liksom 13 år och Julia är 8 år. Tänker inte skriva ut det jag tänkte skriva här. haha
-
Men iaf så har min mobil gått sönder, eller min kamera och videosamtalet. Jag vill inte ha den mobilen eftersom att jag är jätte trött på touch och vill ha en Sony Ericsson. Mamma vill inte köpa en ny mobil, jag har hittat en mobil jag vill ha. den kostar 1700:- eller något liknande. Den skulle jag vilja ha men kommer säkert inte att få den. Tråkigt. Jag kommer inte heller att få något för den. Det är ganska så mycket repor och skador på den. Men jag ska sälja ett par skor iaf.
-
Rubriken säger ju en hel del. Det är ju bal snart. Det är faktiskt inte många veckor kvar i skolan, sen är det också några dagar man är ledig. Men jag måste fixa en klänning och någon som vill fixa mitt hår och smink. Jag har frågat min faster om hon vill det. Men har inte fått något svar ännu. Men jag hoppas att hon vill det. Jag vet att hon är bra på smink och mitt hår vill jag typ sätta upp lite och sen ha lite som hänger ner. Man kan ju inte göra så mycket med mitt hår. Men det blir nog bra!
2 stolar? JA TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0